• Algemene praktijkinfo
    • Afspraak maken
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Spoedgevallen
    • Telefonisch spreekuur
    • Herhaalrecepten
    • Contact formulier
    • Klachtenformulier
    • Visite aanvragen
  • Medewerkers
    • Huisartsen
    • Huisarts in opleiding in praktijk Koopman/Hoogeveen
    • Huisarts in opleiding in praktijk Kroft/Hoogeveen per 01-06-2025
    • Praktijkmanager
    • Assistentes
    • Praktijkondersteuners (somatiek)
    • Praktijkondersteuners (GGZ)
  • Nieuws
  • Nieuwsbrieven archief
  • Online dossier inzage/PGO
  • Wegblijftarief
  • Uitwisseling medische gegevens via het LSP
  • Medische verklaring
  • Medicijnen mee op vakantie
  • Overige disciplines
    • Kwaliteit van zorg
    • Bloedprikken en bloeduitslagen
    • Buurtzorg
    • Diëtisten
    • Fysiotherapie
    • Podotherapie
    • Sterilisatie van de man
    • Verloskundigen
  • Foto impressie
  • Missie en Visie
  • Jaarverslagen
  • Privacyreglement van Huisartsenpraktijk Tollius
  • A
  • A
  • A

Kwaliteit van zorg

Tevreden of een klacht?

We doen elke dag ons uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. We horen daarom graag of onze  zorg ook door u zo ervaren wordt. Positieve reacties zijn altijd welkom, maar verbeterpunten vernemen wij ook graag. Mede daardoor kunnen wij onze zorg verbeteren. Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Als wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het, binnen onze interne klachtencommissie, voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer: 088-0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u vinden op www.skge.nl.

  • Algemene praktijkinfo
    • Afspraak maken
    • Avond-,nacht- en weekenddienst
    • Spoedgevallen
    • Telefonisch spreekuur
    • Herhaalrecepten
    • Contact formulier
    • Klachtenformulier
    • Visite aanvragen
  • Medewerkers
    • Huisartsen
    • Huisarts in opleiding in praktijk Koopman/Hoogeveen
    • Huisarts in opleiding in praktijk Kroft/Hoogeveen per 01-06-2025
    • Praktijkmanager
    • Assistentes
    • Praktijkondersteuners (somatiek)
    • Praktijkondersteuners (GGZ)
  • Nieuws
  • Nieuwsbrieven archief
  • Online dossier inzage/PGO
  • Wegblijftarief
  • Uitwisseling medische gegevens via het LSP
  • Medische verklaring
  • Medicijnen mee op vakantie
  • Overige disciplines
    • Kwaliteit van zorg
    • Bloedprikken en bloeduitslagen
    • Buurtzorg
    • Diëtisten
    • Fysiotherapie
    • Podotherapie
    • Sterilisatie van de man
    • Verloskundigen
  • Foto impressie
  • Missie en Visie
  • Jaarverslagen
  • Privacyreglement van Huisartsenpraktijk Tollius

Contact

Spoednummer 0334631192 optie 1

Huisartsenpraktijk Tollius

Joannes Tolliusstraat 30
3818 NB Amersfoort
Telefoon:
0334631192
Receptenlijn:
0334631192 optie 2
Routebeschrijving >
thuisarts.nl-logo
© 2025 Huisartsenpraktijk Tollius -
  • Privacyverklaring
  • Cookiewetgeving
  • Beheer